میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

...!!!؟؟؟...!!!؟؟؟

1392/8/30 17:13
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

سن شمار بالای وبلاگ و دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا خیر بود....

توضیحات باشه برای بعد...... من فعلا اینطوری امسوالسوالسوال

   (بهت) (بهت) (بهت)      ابرو  ابرو  ابرو 

ببخشید اصلا تو فازی نبودم که دنبال یه راه خوب بگردم برای اینکه خبرتون کنم.......

خیلی خیلی به دعاتون محتاااااااااجم.....

 


بعدا نوشت: فکرکنم سن شمار بالای وبلاگ اینو  نشون میداده:

دردانه عزیزمان سیب بهشتی ١ ماه و چندروزه (نمیدونم دقیقا چقدر) توشکم مامانشه!!١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنیم سادات
12 آذر 91 10:23
چییییییییییییییییییی ......!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه نمیگفتی عمرا اگه میدیدم .....!!!!
انشاا... به سلامتی چشمتون روشن
انشاا... فرزند سالم و صالح خداوند بهتون بده ....
دعاگو هستیم از شما هم التماس دعا ....


دیده روشن باشید..ممنون از دعای قشنگتون..
مطلع عشق
12 آذر 91 13:32
سلام عزییییییییییییزم........ الهی شکر که تاخیر بابت این خبر توپ بوده........ خیییییییییییییییلی مسرور شدم........ خوش به حال شما که روزی محرمتون یه دردانه شد....... خدا هم شما و هم دردانه جان رو در پناه خودش صحیح و سالم نگه داره خواهری....... حالا که مامان شدی: ازت میخوام برای من و میوه ی دلم ویژه دعا کنی مامان دردانه جان.......... واقعا اشک تو چشام جمع شد......... .................................... .......................................
مامی امیرحسین
12 آذر 91 18:09
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه مامان آسمونی!!!!! خیلی خوشحال شدم آخ جون خاله شدم
مامان فری
12 آذر 91 23:55
عزیز دل مبارکه ، چرا بهت؟
♥ مامان آینده ♥
13 آذر 91 16:05
سلام آسمونی............!!! خوبی؟! واااای تبریک میگم....!!! چقدر خوب....!!!!!انشالله به سلامتی دوست من.....!!! خدا رو شکر این روزها کلی خبر نی نی دار شدن دوستامو شنیدم........!
مامان نفس طلایی
13 آذر 91 18:08
امدن نی نی نازتون مبارک ... حسینی باشه انشالله
مامان میثم وفاطمه
14 آذر 91 1:25
عزاداریهای شما قبول لعنت بر یزید قدم دردونه سلولی مبارک
مامان صدرا
14 آذر 91 11:46
سلام من یه چند وقتی هست که وبلاگ شما رو می خونم. خیلی خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر بارداریتون. انشاا... خدا به شما فرزند سالم و صالح بده و زیر سایه خودتون بزرگش کنید. @};من و همسری هم چند وقتی هست که منتظریم خدا بهمون نی نی بده . برامون دعا کن.